Vilken fylla

*skrattar*

Skulle bara ta ett par glas vin & reflektera över veckan som var igår....men det slutade med att jag blev nlockpackade.. Trodde det var Tina, Maria & Sondra som skulle bli det.. *haha* ÄN EN gång så är det bevisat att jag MÅSTE skaffa mig ett alkolås till mobilen....så jag slipper bobma sönder folk mitt i nätterna med allt tok som kryper fram genom mina fingrar.. *suckar* Jaja, that´s life! I vilket fall som helst så komme´r det jhu inte att bli så satans jävla mycket festande fram till nyår så de e la lika bra att man super ner sig nu så man har det ur systemet.

Hamnade på Lärrys & sen Primero....var sjukt roligt. Tack för gårdagen ni alla som var med!!

Nu ska jag på grillfest till Linda....kommer garanterat att bli riktigt roligt.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback