Vilka dagar..

Nyss kommen tillbaka från stugan efter ett par underbara dagar med allt som ingår.

Kommer blogga massa mer om det lite senare när tiden finns....nu ska jag bara blogga lite om onsdagens bravader som jag tyvärr inte hann med i torsdags innan vi skulle fara.

Det blidde i vanlig ordning utgång efter att vi vart på en fest i Granlo hemma hos Danne....riktigt trevligt, om jag bortser från att min axel kukade sig rätt bra. Hamnade efter det en snabbis hos Jörgen innan vi klev ner på O´learys. Var riktigt duktig där & smuttade bara på vatten!! *stolt kille* Hände även en rolig grej...står vi baren & snackar med Nicke då det kommer fram en riktigt fin tjej & frågar: Ursäkta, men har inte du en blogg?? Joo, visst har jag det svarade jag. Malocc heter den (om inte mitt minne sviker mig)....ahaa säger hon. Den brukar jag läsa. Skitroligt att det finns folk som orkar ta sig igenom allt yrande & tok som jag delar med mig om.. *skrattar* Lovade i alla fall den tjejen att jag skulle blogga om henne & nu är det gjort! ;-) F´låt att de tog lite tid....men torsdagen var lite stressig & sen försvann vi till stiugan för att slappa sönder.

Kvällen kommer sluta med utgång....u can take that....to the bank! *mohahahah*

Later y all!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

LOVE YOU MAN!!! NOW AND FOREVER!!!!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback