Underbara fredag

Klev upp rätt tidigt idag för att fånga dagen....solen sken & det var riktigt härligt väder. *kikar ut nu* Undra vad som hände med det...??.. *hyttar med näven åt alla moln*

Snackade med LG lite tidigare idag oxå....skrattade lite åt gårdagen. Var sjukt roligt....samt att det var den första torsdagen på min semester som jag var ut.. *kors i taket* Måste villigt erkänna att det e rätt soft att inte styra på i samma spår som de tidigare åren. *haha* Skulle nog inte palla med det heller så!

Hur ser dagen annars ut då? Hmmm....jag hade en plan att sticka ut på hojjen för att njuta av den fantastiska frihet som det innebär....men jag tror jag skippar det & bara lägger mig i soffan tillsammans med lite kuddar & avnjuter en bra film. LG skulle ringa när han var på G....så får vi la se vad som händer då. Måste även ringa syster för att snacka lite mer om helgens varande....samt kika in på Smhi & tv4vädret. *håller alla mina tummar*

Ååååå, nu kom jag på vad jag ska göra....MÅSTE göra.....tvätta, diska, städa lägenheten osv.. *suckar* Det är jag verkligen i behov av....vill inte....men allt ska vara perfekt när jag börjar jobba på måndag. Kommer inte ha tiden att göra detta på söndag efter att vi droppar hem från Stugan då det spelas FÖR mycket bra fotboll då.*myser*

Jepp!

Dagens:
Lying in my bed I hear the clock tick and think of you, caught up in circles confusion  is nothing new
By Matchbox 20 (org by cindi Lauper) - Time After Time

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback