Tv-spel

Hoppade över duschen efter att jag vakande & tog mig en sväng på hojjen...blir liksom rätt blöt & kletig av att åka i denna sjuka luftfuktighet. *haha* Var ute från strax efter 13-tiden tills strax innan 18,00. Gäller att snåla in när man bara har denna tanken att leva på fram tills löningen som kommer nästa vecka.

Får la se hur mycket jag hinner med att skriva nu eftersom Pillan & Maria är på G till mig....ska lira tv-spel, men jag måste först till jobbet & hämta minneskortet som syster missat att ta med därifrån. *suckar*

Började i alla fall dagens tur med att glida ner till Moyo för att säga hej till Marcus...som för övrigt bjuppade på en kopp Java.. *tackar bubbas* Snackade är ett tag innan det var dags att smyga vidare....har iof bra tagit stan runt heeeela dagen. Dvs inga längre utflykter....men de kommer la det oxå när pengarna rullar in. Stannade till hemma hos syster oxå...för att söka efter mitt minneskort som jag trodde fanns där, men så var det la inte. Sen var jag även förbi jobbet en sväng för att fixa ett ärende. OM jag visste då var jag fick vetskapen om ett par timmar senare....nämnligen att minneskortet fanns där på systers skrivbord.. *gaahahaa* Mmmm, det beskriver la min dag & mina resemål rätt bra. *thihi*

_____________________

Nyss hemkommen från jobbet efter att visat Pillan & Meya en sväng hur det ser ut inne på CSN´s hemliga... *haha* Sökte efter minneskortet på systers skrivbord, tror ni att det fanns är eller??? NOPE!! *surt* Men men.....det får la bli film istället för tv-spelande ikväll. Inte fy skamm det heller....dock hade jag sett fram emot att lira lite då det var sjuuuuuuuuukt länge sen nu!! WE!

Om ni inte vart ute på en timme eller så...så måste jag även passa på att meddela er hur sinnes varmt det är...skulle gissa att luftfuktigheten är på 83% eller över.. *slickar fingret & känner efter* Men det skulle jhu bli bra varmt under tisdag & onsdag.....blir alltså att kliva upp tidigt imorgon för att se hur vädret ligge till så jag kan ringa LG & väcka honom.....om vi ska till stugan dvs!

image230

Neee alla mysiga....nu räcker det för kvällen....i alla fall för stunden! :-)

Dagens:
In the darkness of your dreams, You must only think of me, There can be no in-betweens
By Shakespear´s Sister - Stay

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback