Traveler & Breaking the habit

Ny serie som vi började kika på ikväll....jag, Thomas & Jögga (inte jugga som vissa säger) *skrattar* Blåste i alla fall av två avsnitt så vi kom in lite i handlingen. Kan tänkas att jag & vi kanske blåser ett par avsnitt under veckan som kommer oxå.

Hur som helst....jag känner mig lycklig ikväll.....mitt Manchester lyckades vinna mot Tottenham.. *klappar händerna* Vilket mål av Nani.. *häääääng med*

Nu är tanken att jag ska krypa ner & sova....krypa ner kommer jag nog att göra...men sova kommer säkert bli svårare. Har alldeles för mycket i min sargade skalle som ska bearbetas....som kosten, träningen & livet i storsta allmänhet. Brukar säga detta ibland....men nu var det ett tag sen: Jag orkar inte med att vara destruktiv i mitt sätt att vara....nu är det dags att knyta igen den säcken & börja på en ny kula!

Jobb, träning, jobb, träning, jobb, träning, jobb, träning, jobb, träning....sen är helgen kommen igen. Frågan är om jag inte ska fara bort då....blir bara fel om man e hemma! *suckar* Lost in translation! Eller så skulle man bara vara hemma & mysa till det....men då ska de jhu finnas någon att kramas med oxå..

Dagens:
I don't know why I instigate, And say what I don't mean, I don't know how I got this way, I know it's not alright
By Linkin Park - Breaking the habit

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback