Talladega Nights

Jörgen kikade upp efter 19-tiden & slappade ner sig i en soffa....efter nån timme så kom vi på att vi fortfarande hade kvar de filmer som hyrdes i onsdags för att underlätta torsdagens dåliga väderi stugan. Den rulle som vi inte såg då var den underbara komedin Talladega Nights.....vår humor så det slår härliga till!! *skrattar*

Jörgen gick nyss då han var sjukt trött....han ska jhu som sagt upp & jobba imorgon. Själv ska jag passa på att njuta av min sista vecka & då vet e faan om jag ska vara på hemmaplan eller i stugan. Känns sjukligt svårt att ta det beslutet....men imorgon kommer nog Smhi att hjälpa mig lite.. *håller alla mina tummar*

Eftersom jag knappt lyckades sova någonting uppe vid Högbonden så kommer även min kväll att snart ta slut. Måste även passa på att säga att du är på bra Pillan....som till slut lyckades å tag på mig & fråga om jag lever.. :-) Appropå de så ska hon, Rille & LG till Härnösand ikväll för att byta bort Rilles 600´s kross mot en 4-hjuling....dårar, jag säger bara det!! *asg*

Sleep tight all ya beautiful friends!

Dagens:
Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd, Det är sà lätt att fantisera, Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen, Men mycket vill ha mera
By Lars Winnerbäck - Hugger i sten

Känslan finns även Live... http://www.youtube.com/watch?v=9ArkgoWRGHc

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback