Sverige - Usa

Fetade som sagt ner mig i soffan igår & gjorde absolut ingenting.. Strax innan klockan 20,00 ringde pillan & snackade lite....sen droppade hon ner & slökikade på träningslandskampen mellan Sverige - Usa.....med en mer eller mindre muttrande Bengis brevid sig!! *haha* Pallar inte av att se denna sjukt dåliga fotboll....speciellt när jag vet att det finns vissa lirare som KAN slå en bra pass eller skapa sig ett avslut mot vilket lag i hela jävla världen....men mot Usa så lyckades de knappt hitta till egen planhalva.. *muttrar igen* Jaja, det är mot danmark som det gäller den 8 sep...så det e bara hålla tummarna att de lirar liiiiiite bättre tills dess. :-)

Har annars en rätt bra koll på vad jag vill med resterande vecka....kommer bli träning ikväll, samt imorgon kväll....ska även storhandla imorgon eller om jag tar det på lördag förmiddag. Kan bli så att jag korkar upp en flaska vitt under morgondagen oxå....myser ner mig i soffan & reflekterar över veckan som vart & veckan som komma skall.. *kliar huve* *mmmm, så blir det nog* Lördag kommer det nog att bli lite hoj, om vädret e med mig....sen känns det som att jag skulle kunna smyga ner en kall på kvällen för att sen kika ner på la stada för att se på folk. Gissar att Robban fotar som vanligt...så jag kanske följer med han en sväng. Återstår att se dock....mycket kan hinna dyka upp innan dess.. *skrattar*  Söndag är som vanligt min nyttodag med tvättning, städning & massa matlagning...så jag klara mig några dagar....samt att jag även skulle vilja hinna med en slapp prommis..

Nee alla mysiga, jobbet kallar!

Dagens:
A long, long time ago..., I can still remember, How that music used to make me smile.
By Don McLean - American Pie

// One Love

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fotboll kan bara njutas på plats i Englans eller Italen, möjligtvis spanien med. Allt är helt ok, tokvarmt idag bara, jag rinner bort. själv?

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback