Suckar

Knappt sovit inatt p.g.a min axel....den gör äckligt ont. Måste ner på Apoteket & handla voltaren & ibumetin.....annars kommer jag knappast att överleva dagen. Känns som jag inte kommer bära upp mitt glada vanliga jag på ett bra sätt annars.  *grimascherar* Iof går det alltd att måla upp ett leende oxå, men det brukar alltid finnas där per atomatik.. *suckar* Ge upp nu Bee, sluta gnäll & känn efter så in i helvete mycket.....det är jhu faktiskt kalas ikväll!!!

                                     

En dusch på detta, svepa en prolla....besöka bägge bra ställen i la stada med de gröna skyltarna....sen är jag förhoppningsvis med för kvällen!!

BRY!!

Dagens : Well I just heard, the news today, It seems my life, is going to change, I closed my eyes, begin to pray 
                By Creed - With arms wide open

// One Love

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoho det där är MIN låt Bengis!

2007-08-01 @ 19:33:59
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback