Slängde nyss ut..

mitt sällskap för kvällen......de bestod av Frasse, Meya & Pillan. Har jag lyckas få en rätt bra dygnsrythm är det lika bra att hålla den kvar....även om jag utfattas som tråkig & semigrinig. Men det e lika bra att vänja sig halvt som halvt nu då det är betydligt tidigare kvällar som gäller om en vecka då allvaret är tillbaka igen.

Kikade iaf på två filmer.....blidde The Reaping, semibra film som har en sjukt vacker huvudrollsperson i Hillary Swank. Sen skulle vi bestämt se en av världens sämsta filmer (så här i efterhand)....The Hills Have Eyes... Härligt Frasse...haha....sak samma...sällskapet var inte det mest filmintresserde för kvällen heller då det messades var 7:e sekund från någons telefon. Sånt kan lätt dra ner tämingen liiite.

Dimman som var FET har i alla fall dragit vidare & det är bara stjärnor på himlen nu....så det ser bra ut för en härlig dag imorgon, :-)

Neee, nu skiter jag i detta & kryper ner i sängen!!

Dagens:
Nästan borta vid kärleken, Vid ett moln av hägg, hon sa här skiljs vår väg, fingertoppar som rörde varan, va allt vi hann innan hon försvann
By Per Gessle - På promenad genom stan

// One Love



Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback