Sinnes tlöttis

Sitter här & kan knappt hålla mina sjukt vackra & blå ögon öppna....känns rätt härligt dock... *skadad som jag e*

Kom hem från träningen strax efter 19-tiden....duschade & slappade ner mig i soffan. Sen ringde mor & ville att jag skulle bränna ut en skiva till en vän till henne som kommer hem från sin strålbehandling imorgon. Mamma ville ge henne nått att kunna mysa ner sig lite till & slå bort tankarna från vardagen några timmar....så det blidde en Livekonsert med Bruce Springsteen i London. Mina gamlingar förälskade sig i den strax efter julafton som var....när den visades på tv. Hoppas hon gillar den..

Lyckade i alla fall komma ner i varv så pass mycket att jag kunde se på Superstorm (kalasminiserie på tv4)....även om det var Kyle XY på Kanal5. :-)

Nu ska jag svepa en prolla & sen lägga mig & kramas med kuddarna...natten goo alla ni söta!!

Dagens:
I am the fire burning desperately but you're controlling me, Release me, Release me
By Frida Örn (a.k.a Laura Sweden)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback