Shiiiit vilken kväll

Kan la börja med att berätta om gårdagen. Robban ringde mig & frågade om jag vílle följa med på Liquid & Stadshuset för att fota.....självklart blidde svaret JA.. Slutade med att Robban kikade ner  till mig vid 21,30...sen kikade Jörgen upp & vi såg den andra halvleken mellan mitt älskade Manschetser, Sen kikade jag & robban ner på Liquid  där Henke spelade...(älskar att se dig lira bubbas)....träffade även Timmy där. Blidde att par bärs innan vi stack till Stadshuset för att fota lite.....där flöööööög tiden fran & jag höll på att missa gänget nere på O´learys..LG, Rille, Pillan & Meya.....men jag tror de hade det rätt bra utan "gubben" =mig.. Pillan hade ragg & Meya var "lätt" upptagen med en rätt snygg kille.. *skrattar*

Sluatade med att LG kraschade här...samt att vi var med i en jakt om våldstäcktsman inatt.....slutade med att polisen (som ville ha våran hjälp)...löset det precis brevid oss.. .hoppas killen slogs ihjäl!!!

Vi vaknade 13,30 idag....käkade lunch/middag & frulle på Curres.....sen var det film hemma hos mig som gällde... Mycket Wake...så vi vet hur man ska göra till helgen. *haha* Sen kikade Jörgen upp när han slutade & då vart det The Simpsons Movie...SE den...OM ni ÄLSKAR serien! *thihi*

Vid 18-tiden så vart den rätt bra väder & jag tillsammans med LG stack ut på hojjarna i ett par timmar....gav rättare sagt upp en bit efter 22.. hann i alla fall med att gästa R.R i hamnen för att skratta sönder åt Johan Rehborn. *asg* Ringde även Robban ett par ggr under kvällen för att surra vad hans kväll gick ut på....FOTO på efterfesten som skulle vara på Primero. Så jag & LG tog varsin snabbdusch & sen möttes vi upp på Daltons där Robban var. Seriöst....Gizze som jobbar där = Vacker som en sommarmorgon!! *ryser* Allvarligt, finner knappt ord för henne.. Tog ett par öl där innan  vi gick vidare till Primero där det efter ett trag blidde bra med folk. Dansade sönder tillsammans med Theresé Caro & ´hennes underbara jobbarpolare Vicky (som är 38 men ser ut som 19).....tänk om man fick bevaras på det sättet..*haha* Träffade även Lars från Nordea som jag haft mycket att göra med via jobbet & mitt senaste projekt....så jag släpade även med han & massa andra bankfolk från Nordea & Swedbank på dansgolvet. Det var sjuuuukt roligt.. *ler som ett barn* Var i alla fall kvar tills de stängde vid 02,00...LG & Linda gick på Shell ( vov vov) för att handla korv....medans jag & Robban hamnade på Statoil för en mosbricka med räksallad & dricka.. Käkade i en slänt & snackade en massa....för er som undrar så e den killen riktigt bra!!

I skrivande stund så öser regnet ner utanför.....det slapp vi i alla fall!!

Nu ska lilla underbara söta jag nalla..

Dagens:
Let me fill your heart with joy and laughter, Togetherness, well thats all Im after, Whenever you need me, Ill be there, Ill be there to protect you, with an unselfish love I respect you,Just call my name and Ill be there
By Jacksons Five - I´ll be there

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback