Semestern är slut

Känns på vemodigt men på samma sätt rätt härligt. Utan mina dagliga rutiner med mat, sömn, träning osv blir dagarna rätt tråkiga....men sjuuukt långa. *skrattar* Ni förstår vad jag yrar om va??

Igår klev jag upp vid 9-tiden & blåste upp till stugan för att vänta in alla härlga människor som skulle komma. Syster, Ingela & ida kom först...så vi skålade in dagen med lite Blossa Glögg 06 (jooo, ni läste rätt). Sen fixade tjejerna en kyklinglasagne som var helt sjukt gooooood.. *smackar med munnen* Sen kom Jörgen & Pillan & även LG. Bara några minuter efter dem kom Åsa, Daniel, Jörgen aka Kissemiss & Helen.....och eftersom de hade med sig husvagn så fick jag backa runt den & fixa en bra uppställning.. :-) Jag & LG passade på att åka lite wake,,,,roligt att de börjar gå hyfsat nu i alla fall!! Kom även lite mer folk innan det var dags för middag....Nino, Rille, Thomas, Helen & Ullis. Middagen blidde kanske lite väl sen...åt la runt 20,45 kanske....men vad gjorde det?!?! När alla käkat klart dukades det fram kex, ostar & en flaska Grådask....äckligt gott för er som aldrig smakat. *thihi* Sen var det i vanlig ordning dansgolv på altanen fram tills sena timmar. Själv fick jag en lätt känning av skallen ååå la mig för att vila lite....slockade rätt snabbt (klockan var bara efter 00,00 då)....sen var det ingen som väckte mig så jag missade allt roligt från det tills att alla andra kraschade mellan 02-04.. *suckar*

Väl hemma idag blidde det en dusch....sen kikade jag på mitt Mancherster som förlorade derbyt mot City! ILLA!!! Kan la bara glädjas att Srsenal fick ovagjort mot Blackburn & att Chelsea spelade ovagjort mot Liverpool.

Nu är jag nyss kommen från syster där jag ställde av The Pearl....ska blogga klart detta & sen lägga mig & greppa boken som vart rätt lidande under hela semestern.

Tack alla som gjort mina fyra veckor rätt underbar, mysig, härlig, minnesrik osv.....imorgon är det som sagt slut & jag kommer försvnna som vanligt!

Dagens:
I'm so aware of how much I care for you, You are more than now, You are for always
By Lionel Richie - Ballerina Girl

//
One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback