Prövar

Ska vi la se vad det e som jag lyckas ge mig in i för någonting.. *skrattar* Ser ljust ut ÄN så länge...även om jag inte fattar någonting alls.. *skrattar ännu mer*

Snart e den andra dagen gjord & det känns lika bra som under eftermiddagen igår....PANG....så e det dags att gå hem. Hoppas att dagarna & veckorna kommer fortsätta i denna underbara takt..

Ska möta upp syster om ca 65 minuter för dagens pass....som förhoppningsvis kommer avslutas med trappen. Sen blir det hem & kramas med kuddarna, vilket jag kommer vara i behov av!! *thihi*

Höres sen alla mysiga!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Mia

Tråkigt det är å krama kuddarna varje kväll.. Kramas med mig istället! ;)

2007-08-21 @ 19:34:05
Postat av: Bengis

Aaaa vad härligt de låter...får la komma & gästa då.. ;)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback