Perfekt måndag

Regnade när jag vaknade idag....kändes som en jäkligt bra måndag alltså.. *haha* Sol vill man jhu inte alls ha speciellt mycket av när man ska sitta inne i 8 timmar & inte har en chans att komma loss liiite tidigare.....det skulle dock inte spela någon roll om jag lyckades komma loss tidigare. Kommer jhu springa på Ego när jag slutar så OM det skulle vara sol hade jag inte fått njuta av den i vilket fall. .*skrattar* Shiiiit vad mycket yrt snack det blidde nu.. ;-)

Ååå sömnen....den uteblev inatt. Låg la vaken fram tills 05-tiden innan ögonen synkade tröttheten tillsammans med resten av kroppen! Fattar inte....lika bra man plockar fram ett block nu & börjar skriva ner alla konstruktiva saker som finns....samt bör finnas....samt de som inte ska finnas!!

Möte nu, sen är det lunch & sen ännu ett möte....sen hoppas jag att det e dags att kliva hem!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback