Länge sen nu, men jag har semester

Befinner mig fortfarande i stugan tillsammans med nära & kära. I skrivande stund befinner sig syster, Jörgen, jag & Pillan här uppe. Ska snart slå på en rulle då det inte är supersoligt här.....varmt dock! :-)

Annars har vi vart ett par här uppe sen i söndags fram tills igår....just de ovannämnda, Åke, Mor & Far, Anders & Jossan...och Pinglan! Vi har haft de klart bästa dagarna under sommaren med allt som ingår. Vattenskoter, Båt, Wake, Vattenskidor, badning, drinkar, vin, öl, utflykter osv......sjukligt bra med andra ord. :-))

Får la se om Anders & Jossan kommer upp ikväll oxå......vi har blivit bjuden på fest ikväll & det kommer garanterat bli hur roligt som helst.

Kommer nog hem en snabbis imorgon & sen ska jag med hela familjen & släkten till Högbonden.....kommer nog oxå bli super. Landar hemma på söndag kväll & då får jag la se om jag åker till stugan igen eller om jag ska stanna hemma en eller två dagar den sista veckan på semestern.

Kan för överigt meddela alla som läser allt tok jag skriver att pga min SJUKT dåliga ekonomi finns det tyvärr inge pengar kvar på min mobil idag.....så jag kan inte ringa upp de som jag missar att svara (de händer typ varje dag) eller svara på mess heller.. F´låt!

Måste bara passa på att ta dagens Jörgen : Fatta, jag kan smitta dig med en gäspning om du till och med är på andra sidan jorden.....det är HELT SJUKT!!

Sköt om er alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback