Högbondens Fyr!

Stack rätt tidigt i lördags tillsammans med familjen för att möta upp släkten uppe vid Högbondens Fyr....där vi skulle fira pappas kusin Rose-Maries 40 årsdag. För er som undrar så dog min mobil på vägen upp dig & jag lyckades få igång den runt 22-tiden innan den dog vid 00-tiden igen av att det ringde.. Vi var iaf ett digert sällskap på 15 pers som tog färjan över tillön där vi skulle hålla till på ett rätt mysigt vandrarhem. För er som firat midsommar tillsammans med oss så vet ni redan att vi hade det sjukt roligt & helt underbart. Solen sken dock inte, men vad gör la det!! *thihi* Kommer komma massa bilder som mina fastrar kommer skicka. Fatta annars att vi nu vet att min mor & mina två fastrar är SMS-beroende.....så nu har vi lärt dem tugget & hur man kan förenkla dem lite.. *asg* Mina gamlingar är sjukt cool.. :-)

Idag klev vi upp vid 08,00 & avnjöt den riktigt bra frukostbuffen som fanns uppdukad....var det till att städa lite innan båten kom & hämtade oss igen.

I skrivande stund är det paus mellan mitt älskade Manchetser Unied som möter Reading, 0-0..men det ska vi förhoppningsvis kunna ta. Snackade med Jörgen en sväng förut oxå, han skulle lira lite fotboll i Div.1 Korpen ikväll....sen skulle han höra av sig om vad som händer....stackarn börjar jhu jobba imorgon. Lider med dig Bro!

Annars känns det riktigt riktigt bra att vara hemma själv, det har liksom inte vart en stilla dag med bara mig-tid sen jag gick på semester för 3 veckor sen. Förstå mig rätt nu, älskar alltså att ha folk omkring mig....men jag behöver även vara själv ibland..

Kan bli så att jag far till stugan imorgon & kommer nog inte hem förren på lördag....men de märker vi!!

Dagens :
As life goes on, I'm starting to learn more and more about responsibility, And I realize that everything I do is affecting the people around me, So I want to take this time out to, apologize for things that I've done, things that haven't occurred yet, and things that they don't want to take responsibility for
By Akon - Sorry, Blame It On Me

Sköt om er alla söta!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback