Game Over

Då var den sista helgen i augusti över & det med besked!!

Hamnade hemma hos Roger igår, tanken var att vi skulle grilla....men det blev inte så....så sällskapet var hemma hos Roger & där hade vi supertrevligt. Fram emot 23-tiden tog jag & Danne en taxi ner till Daltons där vi mötte upp Robban. Känns nästan som det stället blivit vårat nya tillhåll.. *asg* HUR faan det nu gick till?!?! Efter nån öl travade vi upp till Aveny & stannade där tills slutet.....hade aproligt faktiskt. träffade så sjuuuukt mycket folk där som jag inte sett på evigheter. Sen kom även Pillan & Sondra upp & gästade...trefligt trefligt! :-)

Kvällen avslutades med efterfest....vi var ett gediget gäng som var bjuden till Baby på eftersläckare då hon flyttar från staden. Jag & Robban gav upp runt 05-tiden....OM klockan var de.....som vanligt tänker man inte på vad klockan e...  *haha*

Mmmm....idag är det match i dubbel bemärkelse....dels med Brazil (som jag inte kan vara med på).....samt mellan Tottenham - Man.Utd.. Vi MÅSTE vinna idag för att de ska vara någon mening med att leva!! Så jag e sjuuukt nervös redan nu.

Sammanfattningen av helgen då....fredagen var superroligt, lördagen ännu roligare, alkolås till mobilen är någonting jag behöver, Danne vill åka på en utlandsresa, Robban & jag lägger festandet på hyllan ett tag, Pool vann igår & City förlorade, Meya & Tina har nog fått detta årets sämsta sms från mig (nu är det bara Sondra & Pillan kvar som jag måste göra bort mig för sjukt mycket), Jögga har match, "brevet kom i förväg", storhandling ska ske samt att tvättstugan nytjas i detta nu!

Dagens:
Jag tycker när du tar på mig, Jag tycker om när jag ser dig vid min sida, Jag tycker när du finns hos mig
By Per Gessle - Tycker om när du tar på mig

// One Love

Kommentarer
Postat av: ICIA

Inget godis på 1 månad! Är du med?

Postat av: ebba

:)

2007-08-26 @ 14:44:12
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Baby

Tack för igår! Strålande kul, vad vore man utan sådana människor som er? ! =)

2007-08-26 @ 18:20:25
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback