Fredagen är över

Ska krypa ner & slagga nu...har haft en rätt bra kväll..

Kortfattat så slutade jag jobbet....hämtade systers bil åp bilbolaget, hämtade Frasse, käkade middag, slappade, slog på en rulle, Pillan & Sondra kikade förbi & såg film med oss, brände skivor för morgondagen, snackade sjukt mycket om gamla fyllor & ALLA förlorade minnen....sen sprakade jag ut mitt sällskap!

Imorgon hittar ni mig i Södra där jag ska snurra lite plattor på en icke avancerad nivå´....men roligt kommer de bli i alla fall. Synd att henke inte droppade ner, läge sen vi hade lite tid nu.....men jag får la åka upp & gästa hos dem istället! :-)

Jääää, som sagt...kom till Södra imorgon....vi kör igång vid 10,30 & håller på frma tills 15,30. Klockan 21,00 börjar efterfesten på Liquid!!

www.moyo.se

Dagens:
Alla låtar som gruppen Hello Saferide gjort....lyssnar sönder dem nu.,,

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Lycka till, Hoppas det går bra men det vet jag att det gör! Kommer hem till veckan! Hör av mig då så kan vi ta en fika så kan jag casha dig lite oxå!PÖSS!!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback