För & eftermiddagen

På G upp till syster så ringde min mobil...lagomt tills jag stannat hade det slutat att ringa & jag såg att det var LG som ville nått. Eftersom jag saknar stålar på mobilen som gör att jag varken kan messa eller ringa så var det lika bra att fara upp till honom direkt. *skrattar* När jag landade hemma hos honom så berättade han att Anna-Lenna, Mumin & han skulle fara till Bergafjärden för att bada & sola lite....och undrade såklart om jag önskade haka på?! Tyvärr så var jag inte upplagd för det så det blidde en sväng upp till syster där jag slappade lite på hennes altan till ett alltid lika bra P3.. :-)


Runt 14-tiden så kände jag att kroppen fått nog att vara still så jag styrde hojjen mot Moyo för att shabba lite med Marcus....samt ta mig en kopp java(tack igen bubbas). Slöade ner mig där & snackade olyckor/krockar med de folk som stod & hängde där innan jag kom. *haha* Blidde ´lite rastlös efter 45 minuter & drog ut på en sväng med hojjen igen.....kom bara för lilla stunden hem.

LG var precis här & hämtade skinnstället som Meya haft, samt skor & hjälm...för att A-L skulle låna det. Ser ut som vi ska ut & glida en sväng i detta underbara väder. Frasse ringde i samma veva & så ringde mor & far...*skrattar*...allt på samma gång! *pheew*

Jääää!

Kommer i alla fall att bli fotboll ikväll, de visar två matcher så nu gäller det bara klura ut vad jag ska se för någonting. Känns sjukt härligt att få softa ner sig själv till det...lite terapi över det för mig typ! *haha*

Neee alla söta, höres la sen!


Dagens:
Stuck on you, I've got this feeling down deep in my soul that I just can't lose
By Lionel Richie - Stuck on you

// One Love


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hallå där! Klickade runt lite från kusinens blogg och hittade dig. Så jag måste ju skriva hej iaf, får väl se om du kommer ihåg mig ;p

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback