Avslappnande kväll!

Efter att vart ute på hokken någon timme tillsammans med A-L & L-G så hamnade vi nere på Ljugarbänken & snackade lite.. *så nice* *ni som vart där vet den speciella känslan som jag snackar om*

Väl hemma blidde det en dusch & sen kikade JD upp...slappade....kikade på vänner & sen på en rätt skön miniserie på tv4 som heter Superstorm. (ska se del två imorgon om jag är hemma). Vid 20,55 började äntligen matchen med avspark mellan Tottenham - Everton.....vid 21,00 droppade L-G in & 15 minuter senare kom även Marcus försi..ojojojo vilket sjuuukt tempo det var den första halvleken. Matchen slutade 3-1 till Everton. Måste annars erkänna att det var rätt skönt att bara ha en killkväll, var fleeeera veckor sen vi hade de nu! *skrattar* Även om alla andra kvällar oxå vart supermysiga med tjejer som sällskap. :-) Grejen med oss killar är att vi slår på en match....sen nackar vi typ inget på 2 timmar.....sen tackar alla för sig & sen går alla hem....så ska man oxå kunna umgås!! *haha*

Snackade med mor tidigare ikväll.....frågade om de bjuppade mig & L-G på frulle, lunch & middag imorgon....självklart svarade hon.. *underbara mor* Så vi har ställt klockan på 08,00 & far strax därefter med hojjarna till min idyll.....där man bara kan vara... *me like*

Nee alla söta, nu ska jag snart nalla....håller på att fylla det sista i mitt minneskort för telefonen. Fick ett 2 gig som jag lyckas stoppa in 1,3 gig musik på redan!! *skrattar* Lättare sagt än gjort när man e mig..

Dagens:
Leave me out with the waste, This is not what I do. It's the wrong kind of place,To be thinking of you, It's the wrong time, For somebody new, It's a small crime, And I've got no excuse
By : Damien Rice - 9 Crimes

// One Love

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallå eller. Får man bara försvinna sådär? ;)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback