American Idol

När jag kom hem från jobbet igår slappade jag ner mig i soffan efter en lättare middag....sen droppade Pillan ner & hängde. Såg nått avsnitt av Traveler....sorry bro!! Jörgen kom även upp efter en lång arbetsdag nere i Gävle.....efter lite blippade på tv´n ringde Sondra & sen var fantastiska fyran samlad.. *skrattar* Kikade lite på En ninja i Beverly Hills (asg) innan vi slog på So u think u can dance! Heeeeeeeeeeeelt stört vad äckligt duktiga de är, sjukt imponerad över allt. När klockan var runt 22,20 så bytte vi för att se finalavsnittet på American Idol, vilket var underhållande på alla tänkbara sätt. Rätt ballt med alla sinnessjuka stora namnkunniga artister som de lyckas få med sig som "pausunderhållning".. Finalen var slut fram emot halv ett....tror alla ovannämnda var lagot trött då....så Jögga droppade ner till sig & Pillan skjutsade hem Sondra.

Tog mig annars en härlig sovmorgon idag...lyckades komma in till jobbet strax innan 08,30....sen har det vart full rulle fram tills lunch (dvs nu). Ska på möte klockan 13,00...sen måste man jhu bara ta sig till en tv för att se Susanne Kallur´s final. Uuuuu goooo girl!!

Är det förresten någon som e bakis idag?!! *moahahahaha*

Just de....bokade gänget på O´learys nästa lördag oxå....för er som inte har kollen spelas landskamp mellan Sverige - Danmark då. *sweeet*

Ååå ikväll ska vi fira av Anders som sticker upp till Umeå med Jossan. Kommer träffas på Gocartcenter i Nacksta klockan 18,00...sen bär det av till Jops för käk....sen kommer nog resterande grabbar att kliva ut. Själv hoppar jag över alkoholen....liksom lika bra de..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback