7 dagar kvar

Sen är det dags att återgå till verkligheten & lämna denna underbara sommar med alla sina drömmar, förväntningar, glada minnen, jobbiga minnen, misslyckanden, framgångar osv...bakom sig. På ett sätt är jag faktiskt lite avundsjuk på Jögga som fick kliva på och jobba idag.....hela hans tillvaro kommer snäppas upp & de härliga rutinerna kommer tillbaka. Men är det semester så är det.....denna har med facit i hand vart sjukt mycket lugnare än de tidigare 5-6 åren så....nått bra har vi lyckas med. *klappar mig stolt på huve* *haha*

Vaknade för lilla stunden sen, ska la ta mig en dusch nu & sen blir det kanske en sväng ner på la stada för att se vad man kan lyckas hitta på. Men det rycker i hela kroppen efter någonting annat på samma gång....får la se vad det slutar med.. *flinar* Fick i alla fall den där sömnen som jag var i behov av.....nästan så jag vakande fööör sent...känns som kroppen redan håller på att tagga ner inför kvällen., men men!

Senare!!

Dagens:
Won't you die tonight for love, Baby join me in death, Won't you die
By HIM - Join me in death

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback