6 dagar kvar

Syster var snäll & messade mig 08,07 att minneskortet fanns på hennes skrivbord....men under två postitlappar. *suckar* Men ikväll kommer jag dock att få det så. :-)

Laddar min MP3-spelar nu så jag kan lyssna på massa härlig musik sen. Kommer bli superb...hur ska annars dagen gå.. Rätt nice med solen & den blå himlen oxå, har en bra feeling i kroppen idag. *skrattar* Typ som alla andra dagar då....men idag känns de på någe bra sätt extra bra!!

Måste även ringa Sara sen för att snacka om hur vi lägger upp helgens bravader med kräftor & allt annat smarrigt.

På återseende!

Dagens:
I lose control because of you babe, I lose control when you look at me like this, There's something in your eyes that is sayin' tonight
By Scorpions - You & I

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback