4 snabba

Igår kväll skjutsade Pillan mig & Jörgen till Nacksta för att möta upp resterade grabbar för ett tävling....i Gocart.. *skrattar* Låg & semikraschade som jag var blidde det till att leka fotograf till de resterande 6. Killarna var moi, Jörgen, Fredde, Peppzi, Karis, Janne & Jonsson...eller var det Jansson?!! Jörgen slog till med den snabbast varvet over all...fredde utsattets för årets krock & Karis vann varvningsligan.. *haha* Prestige kallas det för bland oss killar.. :-)

Sen for vi ner till Jops för att käka....det var en rätt blandad meny....allt från Plankstek till Pizza.. När klockan började närma sig 21-tiden tackade jag för mig & begav mig hemöver. Snackade lite med Sondra som satt & festade loss lite tillsammans med Pillan. Måste faan ringa dem & fråga om de lever idag.. *haha* Blidde lite slöning framför tv´n & sen slog jag på Traveler igen.....tänkte att om jag ändå sabbade den serien för mig & bro så e det lika bra att fortsätta se den!

Annars sitter jag här på jobbet & har denna månadens värsta skallebang....stoppat i mig två piller & de hjälper inte. Så jag kommer nog att bli tvingad att gå hem lite senare för att få sova till mig.. *suckar*

Dagens:
Oh, why you look so sad?, Tears are in your eyes, Come on and come to me now, Dont be ashamed to cry, Let me see you through, cause Ive seen the dark side too
By Pretenders - I´ll stand by you

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback