2:a dagens början

Klockan ringde 07,00....var riktigt pigg för att inte alls ha rutinen inne ang. dessa tidiga dagar. :-) Geeehärlisch! Känner mig rätt mör annars, träningen från igår har satt sina spår.  Älskar att ha denna härliga träningsvärk som finns under de två första veckorna. *skrattar* Lyckades i alla fall kliva in på jobbet strax innan 07,30....så fram tills nu har jag faktiskt hunnit med en macka, lite kaffe, uppdatera en testmiljö samt skicka ut en sammanställning från en del av mötet igår.. *klappar mig nöjt på huve* Klockan 09,00 kommer dagens första möte med enheten & klockan 14,00 kommer dagens andra & sista möte. Därimellan hoppas jag kunna sitta med Anna & brifa henne..

Just de ja....vi kom på igår att jag egentligen hade sökt ledigt för måndag - onsdag denna veckan oxå.. *ASG* Hur lyckas jag med dessa grejjer.. *mohahahahaaa*

Dagens:
Baby, I get so scared inside and I don't really understand, Is it love that's on my mind or is it fantasy? Heaven, is in the palm of my hand and it's waiting here for you
By Ozzy Osbourne & Lita Ford - Close my eyes forever

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback