1:a veckan förbi..

Helt sjukt vad snabbt det gått med dessa dagar....tiden springer förbi mig & jag älskar det. Skulle vara riktigt otrevligt att komma tillbaka till verkligheten & märka att den nästan står still. *hihi* Men det blir la så när alla tider med jobb, träning & sömn ramlar på plats. :-)

Syster hämtade upp mig stax efter 17-00 & sen bar det av till Ego för att kötta sönder den lilla klena rygg man har. Gick riktigt bra faktiskt....allt e dock relativt, men jag kommer inte att trappa ner efter denna veckan så... :-) Träffade Pillan där när hon var klar....då hade vi dock bara 2 övningar kvar & steppen för mig i 30 minuter. Sinnes vad skönt det e att kliva av den....och känna alla endorfiner knacka på. *skrattar* Shiiiit vad jag yrar nu!!

Vad har jag annars hunnit med en kväll som denna då....duschat....svept en prolla...myst ner mig i soffan & bara vart. Körde en kombo mellan Simpsons, Du är vad du äter & När & Fjärran...blir lätt så när det handlar om repriser!!

Neee, nu ska jag snart krypa ner & greppa boken som väntar.   Ååå, det återstår att se..

Dagens:
I look in the mirror and guess what I see, A baby blue eyed spirit who seeks your everything
By Life of Agony - My mind is dangerous

// One love

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, visst. Jadu, det kan nog dröja länge, är jag rädd. Jag är inte i Sundsvall så ofta, faktiskt.

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback