1:a dagen

Nyss kommen från jobbet efter den första arbetsdagen sen den 19 juli.....gissa vad.....det känns så sjukt jävla underbart! *skrattar* JAAAA, jag vet att jag inte e som alla andra, men det e jhu samtidigt de som e liiite av min charm.. ;-)

Kikade på klockan strax för 16-tiden & kunde bara nicka instämmande i att dagen gått sinnes snabbt.....samt att det alltid e lika härligt att komma tillbaka & få lufta sig lite med de som man tillbringar mest tid med utav alla.. *haha* För det e jhu så....att sina jobbpolare är man med 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan i 43-47 veckor per år...  Vore inte alls roligt om man vantrivdes på jobbet då jhu..

Skallebangen dundrar i skallen...kan vara vädret som gör det....eller att jag sov sjukt oroligt inatt....eller så kanske jag e på G att bli sjuk. I vilket fall e det bara bita ihop, sluta känna efter så jävla mycket & börja göra sig klar för träningen. Ska nog lägga upp ett 16-20 veckorsschema snart så jag får nått att följa. Kommer bli spännande att se om jag lyckas fixa ihop nått hållbart.. *gnossar händerna & skrattar*

Neee, byta om var det....höres sen alla pigga & glada..

Dagens:
Ingen frågar när du kommer, Ingen saknar dig när du går, Ingen delar din dröm, Ingen undrar hur du mår
By Mauro Scocco - Till dom ensamma

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback