Vilken dag & kväll

Gick hem från jobbet efter lunch idag, var i behov av det.

Men tro inte att jag vilade nått för det, hann med apoteket, synsam, charm osv! *skrattar* Synsam för att hinna med den undersökning som behövs då jag ska börja köra med lillen!! Blir närmare & närmare en brum brum! *ler med hela mig*

Väl hemma slaggade jag till i soffan en timme & sen droppade min "lillebror" Jörgen upp med en whiskylikör, mörk rom, lime, pommac osv! *skrattar* Innan klockan hade slagit middag hade jag slängt ihop en wook med kykling, grönsaker, grön curry & cocosmjölk. Till det blidde det ris. Henke droppade ner & käkade han med...sen blidde det grabbsnack om allt & ingenting alls. Vi e ganska bra på det.

Vid 20-tiden droppade Pete in, alltid trevligt när han kommer på besök! Kikade lite på Talang 2007 & garvade lite. Höll även på att missa att Pills & hennes söta vän droppade in. Supermysigt! Vi hade en nu-gissar-vi-åldern-lek... *skrattar* Jag vart 29 år......jag som ska fylla 25 jhu!! *blink blink* Men det e la för att jag e orakad som ett svin! ;-)

Strax före 24,00 skjutsade de ner oss på Oscar där 30+ väntade oss. Jag hade HUR roligt som helst, var dock rellativt nykter (för att vara mig).....så jag gick mest & log åt alla fulla människor. Nyss kommen innanför dörren vilket betyder att jag gick strax efter 01,45 hemöver. Då hade jag tappar Jörgen & Pete, som med 99,99% gick till O´learys! Henke däremot, han bara försvann.. *skrattar*

Jääää, ska nog diska nu så det e klart tills imorgon.....far ev till stugan när jag vaknar....beroende hur jag mår!

Ååå du....det var inte min mening att dissa eller så! Hoppas du nalla sött vännen..

JÖRGEN, älskar dig...men det vet du! TACK för allt ikväll så höres vi imorgon!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback