Vännen

Hej alla tjejer...som jag fått för mig kikar igenom min blogg...

Vad betyder det när en tjej säger Vännen???

Jag som är en simpel brunkare fattar inte det, men jag vet att jag är född dum & inte alls har det bästa förutsättningarna.......men det lär la betyda ungeför. : Du är min vän, jag tycker om dig som vän, det kommer aldrig att ända bli nått, jag är osäker på oss, visa mer vad du tycker så kanske kanske jag smälter???

KLIAR HUVE!!

Jörgen, är det dags för ett big C....fast jag vill förstå....vill ta reda på det... Húr ska jag annars kunna göra det rätta....eller ta rätt beslut i de lägen som kräver det.....ska jag bara lägga ner & DIE ALONE (takida).

Hjälp mig tjejer?!?!?!?!?!?

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback