Uttömmande inlägg

Men jag vet inte om jag orkar med att skriva 200 sidor om allt & ingenting alls.. *skrattar*

Det är i alla fall ännu en underbar måndag, solen skiner ute & det kommer bil bra varmt ute ju längre dagen lider. Funderar starkt på att ta en prommis ute efter träningen istället för att kliva upp på steppmaskinen som vanligt. Men det kommer la tiden att få utvisa, det kanske inte alls känns så fram emot 19-tiden ikväll.. :-) Det kommer ju inte att bli någon träning imorgon då det är övertid utlyst i projektet. Kommer bli skönt då jag inte hann med att sitta någonting under förra veckan.

Har annars lite planer gällande den kommande helgen oxå, tanken var att jag skulle fara till stugan för att hjälpa gubben med alla träd som Erik tagit ner. Finns en hel del att kapa upp & flytta på och då känns det onödigt att far ska slita ihjäl sig med det om jag kan komma upp. Men så kom Jörgen & avslöjade en plan som han hade & den lät garaterat inte fel heller så.. *skrattar* Vi kanske kan köra en kombo?? I vilket fall så måste jag kika efter ett musikredigeringsprogram... *moahhaha*

Neeee, jag kommer nog att ta mig en lite prommis efter mitt pass på Ego...efter steppen dvs! Har en plan för framtiden som jag ska kika upp, detta kan bli hur bra som helst. *gnider mina händer & ler*

Fika nu, höres sen!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Yo! Steinbergs WaveLab är ett schysst prog och redigera låtar i! Har det om du vill ha! Hör av mig till dig senare idag! Skal invänta posten =)

Postat av: JD

Det va helt sjukt att du försöker slajma mig på min egen blogg!!!

Fy skäms!! HAHAHA

//JD

2007-04-16 @ 21:40:32
URL: http://www.jdaniel.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback