Utmanad

Har fått denna utmaning av både Henke & Baby, så här kommer mina svar.. ;-)

Men jag lägger till punkt 7, efter mitt eget tycke. =)


Tio första
  1. Första bästa kompis: Anders & Sanna
  2. Första bil: The Green Pearl -72´s bubbla
  3. Första kärlek: Oj, vem kan det ha vart?
  4. Första husdjur: Snuttan, grå bondkatt
  5. Första semester: Minns tyvärr inte, åkte sverige & norden runt som liten.
  6. Första jobb: Bergafjärdens Camping
  7. Första köpta skiva: En LP skiva (cd inte var uppfunnen då) med Kiss
  8. Första riktiga kärlek: Ulrika "Kekke" Kärkäinen
  9. Första piercing: Örat
  10. Första konsert: Roxette kanske, eller Bröderna Herrey´s

Nio senaste:

  1. Senaste alkoholdrycken: Öl
  2. Senaste bilfärd: Nyss kommen från bilen
  3. Senaste filmen du såg: Wild Hogs
  4. Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
  5. Senaste bubbelbadet: I söndags, lånade systers
  6. Senaste spelade cd: Hello Saferide
  7. Senaste kyss: Sara
  8. Senaste gången du grät: Oj, förra året då mamma berättade att hon hade canser
  9. Senaste måltiden: Lax, svart quinoa, babyspenat, gurka, tomat, gul paprika & röd lök

Åtta har du nånsin:

  1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
  2. Blivit arresterad: Av "misstag" 
  3. Blivit kär vid första ögonkastet: Mmmm
  4. Fastnat med blicken i någons urringning?: Fler än två ggr..
  5. Fått ditt hjärta krossat: Hyfsat misshandlat, krossat "light" kanske?!
  6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: På skämt (till nån vän), aldrig annars!
  7. Haft ett one night stand: Har hänt
  8. Busringt till någon: Kungliga vakten med röstförvrängare.. *thihi*

Sju personer att möta:

  1. Gustav II Adolf: Seriöst, killen kunde kriga innan USA knappt var upphittat. Visa vägen!!
  2. Hitler: Ett klart måste.
  3. Djingis Khan: FETT, det byggde Kinesika muren av rädsla för honom.
  4. Olof Palme: Självklart, sveriges bästa statsminister ever!! 
  5. Charles Manson: Skrämmande kille, men han är en man måste spana in.
  6. César (orginalet): Byggde världens första kultiverade samhälle, jag är med. 
  7. Billy The Kid: Ballaste revolvermannen i historien, skulle aldrig kunna tacka nej!! ;-) 


Sex saker du gjort idag:

  1. Kännt glädje 
  2. Jobbat
  3. Tränat
  4. Duschat
  5. Druckit teé
  6. Funderat

Fem favoritsaker utan rangordning:

  1. Familjen
  2. Min "andra" familj (vännerna)
  3. The Green Pearl
  4. Träning
  5. Manchester United

Fyra personer du kan berätta allt för

  1. Jörgen 
  2. Henke
  3. Sara 
  4. Åke


Tre val:

  1. Blått eller rött? Rött
  2. Sommar eller vinter? Säsongsbaserat, underbart med bägge
  3. Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:

  1. Köpa hus i Spanien (snor av dig Henke)
  2. Bilda familj med mitt livs kärlek (även denna)

En sak du ångrar:

  1. Att jag inte visar min uppskattning till dem jag älskar oftare än vad jag gör! Dvs mina vänner & min familj!!!
Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
  1. Sandra
  2. LillMarris 
  3. Johanna 
  4. JD
// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Blogga mera...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback