Trött

.....men glad...

Bara timmar kvar innan den låååånga härliga helgen knackar på dörren!!

Det har minst sagt kukat sig för mig i projektet denna veckan, de filer jag byggt har pga flytt till en ny miljö blivit sargade. Eller rättare sagt obrukbara, så jag har ett uppdrag med denna korta dag...nämnligen att bygga nya filer. Har nästan selectera ut alla gubbs som ska användas, sen kommer det som tar lite tid. Beloppen med avräkning, när det är klart kommer det som TAR TID....nämnligen att sätta ihop alla väden tillsammans med resterande poster för att låta dem sammverka i batcharna. *torkar svetten ur pannan* Det är ingen fara att jag får slut på arbete i alla fall, det lovar jag er mina vänner!!!!

Dags för en kaffe & sen blir det frenetiskt arbete igen..

// One Love

Kommentarer
Postat av: LillMarris

Ehumm ja alltså jag var lite ironisk där...blev fler än en så att säga..

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback