Snart är torsdagen över

Mindre lyckad dag på jobbet & allt som hör till. Det kan inte alltid vara på topp, upps n downs!

Ringt till Vägverket & Länsstyrelsen idag för att skynda på mitt övningskörningstillstånd oxå...så fram emot 15,30 idag var allt klart. Snackade med Vägverket om en tid för teoriprovet oxå, snacka om att de tar tid nu....fick tid den 15 maj! *suckar*  Det är jhu för f**n två veckor dit & jag vill skriva nu.. Har liksom en tendens att bli övertänd när jag väl kommit fram till vad jag vill ha till 100%.. *hihi* Men nu har jag ett datum & det e bara att rätta sig efter det. Ganska enkelt!! En bra sak e iaf att LG nu är min handledare & jag kan börja övningsköra samma sekund som han kommer hem från Norge nästa ggn....för då ska min cykel vara klar! *gnuggar händerna*

Efter jobbet blidde det styrelsemöte & det gick riktigt bra. Röstade igenom en riktigt bra sak som kommer beskrivas närmare då avtal osv är klart. :-)

Nu sitter jag & slappar framför tv´n & kikar på filmen En Kille I Rött, Tom Hanks från 1985 eller om det är 1986..haha..en riktig klassiker med andra ord.

Funderar på att ställa klockan inatt för att se Detriot spela sin första match i kvartsfinalen oxå.....alltid roligt med ett lag där det finns 7 svenskar.

Neee, nu ska jag se slutet på filmen.

Nalla sött för er alla som ska sova nu....själv ska jag lyxa & vara uppe "länge".. *haha*

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback