Snabb-bloggning

Blidde träning igår tillsammans med Sara, hade ett riktigt bra ryggpass. Men jag var äckligt svag & då menar jag ÄCKLIGT svag. Fick bara köra på känn, var lite surt att syster körade på samma eller tyngre vikter än mig. Men jag var riktigt låg & då finns det inte alls så bra tryck i kroppen. Sen kan de kanske ligga nått i kroppen som är på G att blomma ut oxå....men det känns bra ÄN. Kan liksom tänka mig att det annars var en kombo av de två som gjorde mig svag.. *skrattar* Snacka om att annalysera träningen....när allt annat bara få vara...

Väl hemma ringde Lipecki, Johan, och frågade om vi skulle mötas upp på en fika. Så jäkla roligt att höra av dig bro!! För er som undrar är det alltså hans bror Thomas som är bofast i S-vall mendans Johan pluggar i U-sala. Tog mig en snabbdusch & slängde under tiden in 4 laxbitar i ugnen. Vi pös ner på Waynes vid 19-tiden & skulle surra ikapp oss lite....tyvärr....eller hur man ska säga....träffade vi lite annat folk som oxå ville stämma av läget med Johan. Så våran egen fika får vi ta om. *haha* På vägen hem mötte vi Jörgen & Roger som skulle ner & smutta på en Java....men klockan var runt 21,00 & jag har jhu mina löjligt tidiga kvällar nu för tiden. Annars hade jag mer än gärna vänt om & smuttat en till Java med dem..

Nu har jag iaf nyss kommit från en fika med Projektet., alltid roligt & trevligt att fika med alla inför Påsk.

Åker till stugan imorgon efter jobbet oxå, tar min The Green Pearl upp dit & det ska bli en ball upplevelse.. *haha* Frågan är om jag kommer upp från stugan när jag ska hem bara... *skakar på huve* Kommer styra mot S-vall på lördag igen....det vankas vin, fest & såg enligt de planer som jag tagit del av. Dels så ville Åke att vi skulle smyga en öl eller 12...sen är Johan hemma & ville även ha ta ett glas vin eller 4.. Har på känn att det blir en bra Påsk & en härlig lördag.

Höres sen!

// One Love


Kommentarer
Postat av: JD

Snabb bloggning? måste juh ha tagit minst 30min att skriva! =)

// JD

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback