Sjukt

Helt underbart ute i denna sommarvärme, hoppas innerligt att den stannar kvar tills november nu! 'skrattar'

Har annars inte gjort så mycket idga, slappat, tagit mig en prommis till syster, tvättat  & sett lite på fotboll. Funderar på middag nu & att ev se en rulle....men det känns även som jag skulle kunna ta mig en till prommis. Var så fantastikt härlig. =)

Gårdagen var riktigt nice oxå, var hem till syster & grillade tillsammans med Ingela & Åsa. Frasse kom förbi & käkade med oss innan han for hem. Sen drack tjejerna vin & jag smuttade på nän öl, vid 23,30 var det dags att bege sig till Oscar där det var jäkligt mycket folk. Träffade massa massa massa kändisar, hade supertrevligt. Var dock nästan nykter, skönt att prova på det ibland oxå.. *skrattar*

Jäää, middag var det!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback