Pigg, men trött

Sitter här på jobbet & njuter av att halva dagen redan gått....mer ÄN halva till & med.. *skrattar*

Tog en riktigt sovmorgon idag till & med....även om jag klev upp 07,00 så kändes det som att jag fick sova HUR länge som helst. *hihi* Inte blidde jag någe piggare för det...snarare tröttare då jag var lite orokig att försova mig! *haha*

Har vart en riktigt bra dag på jobbet idag oxå! Kommer avsluta kvällen med ett rygg pass tillsammans med Sara. Hon ville inte alltid köra armar på måndagar, våra träningsveckor har var lite släpande på slutet så jag förstår henne.. :-) Speciellt då jag inte kommer att träna någonting imorgon då vi har årsmöte tillsammans med föreningen. Den kommer bli sjukt spännande, hoppas vi får igenom den motion som nu är inlämnad! :-)

Sen är det PANG BOOOOM onsdag & halva veckan har redan gått.....sjuk.....tiden bara försvinner! Men sommaren kommer lika snabbt som veckorna försvinner....vilket gör att jag sitter här med ett barnslig leende. *längtar wake*

Fick mess av LG på morgonen oxå, det är fest hemma hos honom på lördag & det kommer som vanligt bli hur roligt som helst. Skulle gissa att det bara kommer vara kända & mysiga människor där...like always! Speciellt då Henke har förmys på fredagen med käk, badbalja, soft musik osv!

Sen kommer sista april springade med allt som ingår. Lasse har en plan som innefattar grillning, bärs, lekar osv uppe hos han & Ullis....så den kvällen tror jag fett på. *gnuggar händerna*

Jaja, kaffe kanske??

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback