Påsken kommer

...med stormsteg & det känns riktigt bra!

Vart annars i vanligt ordning träning efter jobbet tillsammans med Sara, vi köttade lite axlar. Fick en bra pump, men det vanliga styrkan är inte riktigt där.. *skrattar* Som sagt, denna veckan handlar det mer om känsla & pump!! Avslutade med en timme på steppmaskinen innan jag for hem, klev nog innanför dörren runt 19,30 eller så..

Har inte vart speciellt produktiv efter det....eller det beror på vad man menar med produktiv. Har lärt Åke hur man bränner Dvd....plockade hem film till honom då han failade. Han ska visa film för sina mellanklass elever imoron inför Påsken. Allt för barnen, kommer ihåg hur skolan var själv på den tiden.. Så han fick en av mina senare favoriter bland tecknat : Flushed Away! *me like* Men svensk text såklart så barnen hänger med..

Annars fattar jag inte, fullständigt noll. Känns lite...ja....vad söker jag för ord!! *klivar huve*

Halvdag imorgon,kommer kliva hem runt 13-tiden. Vänta på min leverans av vin, som ska med till stugan. Sen sätter jag mig la vid 16-tiden i The Green Pearl & brummar mot gamlingarna. =) *jag får kalla dem så. * Kommer vara där under torsdag, fredag & packar för hemresa vid lunch på lördag. Gamla gänget & även en del (eller blir det alla) av oss "nya" vill ta en öl på kvällen. Tyligen spelade det ingen roll ifall vi hamnar ute eller inte (enligt Åke)....och det känns bra att slippa massa måsten.Så vi ses kanske ute i vimmlet...eller så får ni droppa förbi & mysa!

Nee alla änglar, nu ska jag snart sova..

// One Love

Ps: Rooney kviterade just till 1-1 mot Roma BORTA!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback