Övertid

Ikväll kommer man från jobbet som tidigast vid 20,00....kan bli lite längre oxå. Men jag ska försöka att röjja på lite så det inte blir såååå sent! *haha* Det är alltså med projektet som vi ska jobba.

Annars avslutades kvällen igår med en fika nere på Waynes tillsammans med Jörgen & Henke. Riktigt trevligt & härlig att gå ner & snacka massa tok (som vanligt) medans man smuttar på en kopp java. Väl hemma var jag död, la mig & skulle läsa med somnade direkt... Så pass sliten att jag hoppade över en prommis idag, ingen mening att stressa kroppen mer än nödvändigt.. *gäspar*

Nu är det snart dags för dagens första möte & strax efter det blir det lunch. Visste att jag missade någonting igår & det var att laga mat, så jag fick handla en sallad till lunch.. *suckar* Jääää, men så blir det ibland!!

Höres sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback