Natten go..

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!

Jag är så äckligt jävla sliten att det knappt bör vara OK, men vissa dagar är helt klart tyngre än andra. That´s life, if u didn´t know..

Marcus droppade in precis när jag kommit innanför dörren & lagt mig i soffan. Han var lika sliten som mig.....så efter en härligt snack skjutsade jag hem honom. Vet att jag skulle uppskattat det...så...

Nu ska jag smacka i mig en vitlökscocatil, känner att det finns nått i kroppen som inte får bryta ut. Går alldeles för bra med träningen nu.

image65

Efter att den gör sitt jobb i min mage är det i sanningens namn dags att nalla!

Ha en fortsatt kväll nu alla mys..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback