Mitt nya inneställe

Det kommer hör med att vara Bishops, har haft så stööööööööööööört roligt där två lördagar i rad nu. Helt underbart att komma bort från Oscar, O´learys & alla de andra ställena där man "vuxit" upp. *skrattar*

Gårdagen var skön, hjälpte Thomas med att städa iordning lägenheten innan det var dags för fest. Han hade bjudit in ett gäng grabbar & vi hade sinnes roligt. Som musik lånade vi Moyos grejjer....för er som inte har kollen är det utan underdrift som att plocka med sig musikanläggningen från Oscar. *asg* Så den poppade vi för fullt med i en etta.. *thihi* Frasse berättade att plankerna på huset skallrade när han var ut & hämtade folk.. :-) Tur att det inte var några mer hemma i heeela huset, annars hade de fått suttit med öronproppar hela kvällen.. *haha*

När festen var klar gick vi (jag, thomas, markus, frasse, henke, jonas, jens, palm, micke & hans polare) till Bishops för att dricka ett par öl. Henke handlade in bärs & tequila till alla....sen var det sång & allt som ingår för att förgylla en redan perfekt kväll. Jörgen & Oscarsson kom även förbi runt 00,30-tiden... Klockan 02,00 trampade vi vidare til Oscar (varför) för att stuffa lite, innan det var dags att bege sig hemöver. Snackade med mysis oxå, men vi tar det en annan gång.. =)

Klockan 12 idag var jag & Jörgen förbi Curres & handlade mat, sen kom L-G förbi & kikade på min bil innan han for vidare.. Har lyckas tvätta oxå, hade inga rena kläder typ! Sen har jag i det stora sovot hela dagen & kvällen i soffan innan jag vid 18-tiden för förbi Gonzales för en blandsallad. Thomas droppade förbi med sin mat som var handlad på Max....vi är de nyttiga killarna.. *hihi* Sen ramlade vi ner på Waynes för en kaffe tillsammans med Henke, Rioja, Jörgen & Jennie.

Nu är det sängen som gäller, klockan ringer 04,45 imorgon så det blir en lång & härlig dag igen. Snart torsdag & helg.. *längtar*

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

OBSERVERA att det inte var jag *ASG* Jag befann mig i Solle och spelade...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback