Mår dåligt

Vilken jävla lååååååååååååång dag detta har vart fram tills nu.. *skrattar*

Trodde jag hade dött eller blivit kidnappat av demoner när klockan ringde 04,45 idag. Var så trött att jag knappt fattade att morgonprommisen skulle bli jobbig förren jag låste upp dörren på vägen hem. Sug på den ni.. Sov inte alls bra inatt....eller det gjorde jag föresten, NÄR jag väl somnade. Hade probbs att somna, så jag fick knappast de 8 timmar som kroppen behöver under denna träningsfas, men det får jag la lösa genom att lägga mig 45 minuter tidigare ikväll!!

Jobbade så sjukt mycket på jobbet idag oxå, det finns att göra nu....speciellt jag....vill jag påstå utan att sticka ut hakan & vara kaxig. Det var 10:ans växel från de att jag kom tills att jag gick. Så efter 14-tiden fanns det ingen konstruktiv kvar i min sargade skalle....så när jag skulle dra kortet för att komma ur våran högteknologiska byggnad lyste inte lampan grönt....så efter 10-12 försök brann jag av....innan jag såg att det var kortet tills selectamaskinerna jag ville komma ut med.. *haha* Som sagt, skallen var liiiiite trött.

Väl hemma var det bara att byta om, sluta upp nere på Ego tillsammans med Sara & kötta på. Men vi hann bara med biceps, min stackars syster fick en känning i hennes högra axel...utsidan. Jag vet hur jobbigt det är när axlarna smärtar & precis hur jobbigt det blir när man inte tidigt lyssnar på de signaler som kroppen vill förmedla. Så jag fick henne att avstå triceps till förmån mot att kroppen ska må bra. Så nu får hon prova att käka lite inflammationshämmande & fungerar inte det så måste hon kika upp det. Det blidde en timme på steppmaskinen innan jag begva min hemöver.

Är nu duschad & påklädd.

Men mår dåligt, tog i så in i he**ete att jag nu är lite låg, dvs avsaknad av kolhydrater!! Men en prolla på detta & jag blir tvingad att le igen.. *hihi*  Ska iväg & handla för den kommande månaden, har 8:a seriösa veckor av mat framför mig...¨då gäller det att planera. Det är jag duktig på OM jag bara kopplar på karaktären.

Kvantum, här kommer jag!

Och vi ses sen mina fluffisar..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback