Lättad

Måste säga att jag vaknade upp lätt kluven idag, enligt det mess jag fick halvsent igår kväll så trodde jag det gått vägen. Men hoppas vågar man inte göra förren allt är klart!!

Men Rooney snärtade in 2 mål & därmed vann mitt älskade United mot ett vackert Milan. Lättnaden är enorm just nu, men returen kommer snabbt & den är jag riktigt orolig för. Ni som är Milan-fans kan knappats komma & grina på att Maldini eller Gatuoso fick kliva av & att ni förlorade matchen pga det. Manchester saknar 5-6 ordinare spelare varav 3 i backlinjen...sug på den MIlan. Utan Maldini & Nesta skulle till & med min polare Jörgen rulla in ett par baljor!

Sen läste jag till min glädje att AIK vann över Bajern & helt plötsligt känns denna dagen ÄNNU bättre.. *skrattar*

Nu blir det kaffe & sen möte.

Ska föresten skriva in mig på körskola idag tillsammans med Jens!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback