Låååååångfredag

G´morgon alla glada & välkommen till en ny underbar dag! :-)

Vaknade 08.00 idag, pigg som bara den. Då hade jag ändå somnat om 3 ggr & när jag väl klev upp var jag övertygad om att klockan var minst 10.00....men så var inte fallet. Härligt att klockan i mig börjar komma igång igen, men efter denna härliga helg kommer den nog att vara nollställd! *haha*

Kom upp till stugan vid 17.00 igår & jag lovar att det var sjukt blåsigt. Har nog aldrig vart med om att det blåst så sjukt som igår, även om jag brummade med min The Green Pearl.. *ler* Kastvindarna var INTE att leka med, men de gick sakta men bra.

Väl uppe så bjuppade gubben på en kall & så hann vi med en till innan mor fixade ihop en kycklinggryta, ris & en smarrig sallad. Satt mest bara & snackade kvällen lång....kikade på naturprogrammet som visades på tv1. Sjukt bra, det var en serie på 10 avsnitt & detta var nummer två! Gubben bjuppade på ett par whiskydrinkar & mor la sig tillsammans med Curre (monsterkatten).

Nu har vi iaf käkat en god frulle bestående av mackor, kaffe, juice, ägg, kaviar & grape! =) Gamlingarna ska ta sig en promenad i skrivande stund & jag funderar starkt på att kliva utanför dörren för att få lite frisk luft..

Höres sen alla fluffisar!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Gonna miss u tonight bubbas, Glad Påsk i alla fall! Hälsa la Familia.... Puss

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback