Jo serrrru atte..

Det blidde ingen stuga idag, kom på att jag skulle gästa min kära syster i denna underbara dag (i skrivande stund är det 18 grader i skuggan).. Kom upp dit strax efter 10-tiden & sen satt vi ute & snackade om allt & inget fram tills 12,30 då åsa kom förbi. Tjejerna skulle ner på ala stada & mysa till det, själv tog jag mig en kort powernapp.. *skrattar*

Snackade med Lasse förut oxå, han & Ulrika ska ha bjudning ikväll & sen ska de ut. Själv ska jag till syster tillsammans med Åsa, Ingela & Hellen....grillning på menyn & sen ska de ut. Som min tanke är nu blir det stilla...ska köra dem ner på stan, men efter det är det inte alls omöjligt att de blir en kall & härlig bärs! *skrattar*

Henke skulle åka bort ikväll på kalas, peter undrar vad som händer, lillen ska festa, jörgen skulle ta det semi-lugnt & så vidare. Men av vad jag förstod igår kommer det vara sinnessjukt med folk ute som ska stuffa. Speciellt med tanke på vad detta väder gör med oss törstiga människor. *thihi*

Fotboll nu, höres sen alla fluffisar!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback