Gårdagen

Gick lite tidigare från jobbet för att möta upp LG, Uffe & Tommy på Moped & Motor. Snackade lite med de som jobbar där om en BRUMBRUM... *thihi* Ska bara fixa synundersökningen så kommer det till 99% att inhandlas. Sen är det bara kläderna & hjälmen kvar. Kommer bli en heeel del slanatar där oxå. Men sådant tummar man inte direkt på.

Sen for jag till Kvantum för att köpa på mig lite röd Quinoa, men som VANLIGT hade de slut. Fick nöja mig med att handla massa grönt, fick fara ner på Häloskosten på Sjögatan istället.....tog 6 paket på samma gång....så jag vet att jag har lite! *skrattar* Hittade även svart Quinoa, vilket ska bli spännande.. *hihi*

Lagade ett par matlådor bestående av ovannämnda, samt lax. Sen for jag hem till mor & far för att hämta ett par kängor som glömdes uppe i stugan under Påsk. Klev precis innanför dörren då matchen mellan MITT Manchester United mot Roma började. Kortfattat så somnade jag med ett leenade eftersom det blev en av tidernas största utklassningar på Old Trafford.

Ååååå nu är det kaffe!

Hoppas föresten inte att du blidde sjuk oxå... *håller mina tummar för du* ;.)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback