Går inte..

att sova till längre än 08.00 här uppe...eller om det är rent generellt! =)

Även idag har jag kämpat med att somna om 3-4 ggr innan jag klev upp & startade en brasa. Klart mysigt att sitta här, kika ut & se den klarblå himmlen, har Curre som mitt sällskap & vänta på att det sakta blir varmare. Har dessutom dragit igång en kanna kaffe så det finns när mor & far vaknar.

*kikar ut igen & spanar in skönheten: The Green Pearl* *thihi* *känner mig lite stolt*

Viktigt att Modo vann igår oxå, inte för att det är mitt favoritlag.....men det blir klart roligare med en jämn matchserie. Satt faktiskt & kikade på DC (davids cup) igår, två matcher var det i kvartsfinalen mot Argentina. Sverige gjorde en heeeeeeeeeeelt underbar insatts & dag ett avslutades med 2-0 till oss. Idag kan det avslutas med dubbeln där vi har världens bästa spelare i Jonas Björkman. Måste kika på tv-tablån för att se är den börjar. Man åker antingen hem för att hinna med den eller så stannar jag kvar tills den är klar.....tyvärr måste man räkna med 3,5 h spel!!

Jaja, mer ved i brasan nu så kommer det snart vara riktigt behagligt här inne..

G´morgon alla fluffs!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback