Följer en vanlig trend..

... jag förser er med en lista. Kategorierna är någon annans men svaren har jag faktiskt plitat dit själv :)

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Sjukt trött efter tidiga dagar, men utöver det lika OBOTLIGT positiv som vanligt
Favoritgodis: Shiiiit vad svårt, men jag är torsk på ALL choklad, torkade mandlar, & nötter..typ!!
Kläder just nu: Snygga jeans, 10 år gamla tofflor & en huvtröja av märket peak..
Musik just nu: Musiken som strömmar ut från radion på jobbet är i detta nu Mix Megapol (äckligt less på Rix)
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken faktiskt.. *skrattar* Fast en fungerar la som en kramkudde.. ;-)
Planer för sommaren:Åka sinnessjukt mycket wakeboard, mysa med vänner & ev ta en resa till Sopot (polen)
Spelar du nåt instrument: Gitarr, sen kan jag la plinka hjälpligt på ett piano..
Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska egentligen, men i detta nu måste det bli morgonmänniska. Får jag kanske till & med säga säsongsmänniska?? *haha*
 ♥ Vem är viktigast för dig: DE som är viktigast är min familj, släkt, vänner nära & kära. Får jag bara säga en så blir det mig själv, då är jag viktigast..
Bio eller promenad: Tar nog hellre en prommis med sällskap, mer personligt & mysigt
Är du kittlig: Finns helt klart ett eller två ställen som gör at jag vrålar av skratt..
Snarkar du: En gång under alla mina år har jag fått höra det, så svaret blir nog ett starkt nej!
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Skvättig som jag är får det nog bli kategorin SMÅ insekter 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig borde vara trevligt
Vad vill du jobba som? Måste dela mina vänner på Moyo en tanke där. Dvs med det man älskar som hobby, kanske åka Wake, snowbaord osv....samtidigt som man kan slappa i sin egen butik UTAN att behöva tänka på pengar. Eller som säsongsarbetare....klippa gräs på sommaren & skotta snö på vinern.. *haha*
Stökigt eller välstädat? Humörbaserat, dvs omöjligt att svara på för mig..
 ♥ Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tar ett steg närmare för varje år..
Gillar du att sjunga? Lätt, ge mig ett Singstar & håll för öronen
Anser du att du är stark? Fysiken är inte den bästa. Men psykiskt så..
Vad gör du om du får hicka? Hickar tillbaka.. ;-)
Vad längtar du mest efter just nu? Midsommar, massa kramar eller det underbar välbehag som en perfekt träning ger..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback