Det går inte ihop

G´morgon alla söta!

Att jag kan vara pigg nu är ett smärre mirakel. Lyckades alltså hamna ute igår då Peppe fyllde år, Utgång var INTE min mening¨på någe sätt alls, men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Jag var hem till Sara (syster) och lånade hennes bubbelbad igår....satt & mös för mig själv & hade en helande kväll. Rinde Henke på vägen hem som berättade att de satt hemma hos Ronssa & festade eftersom Pepper fyllde år och de skulle fira honom. Roligt för dem tänkte jag, speciellt eftersom jag ska träna idag & ville vara pigg! *haha* Slutade alltså att jag följade med dem ut & firade, tog det jäkligt stilla för att vara mig, fram tills... *skrattar* Jag lyckade alltid... Att jag sen ska balla ur & ringa massa folk är en annan femma, speciellt då jag vet att de personerna som jag ringde INTE var ut.. Syftar iof på en särskild person nu, och henne tänkte jag be om ursäkt till. Du har ett gulligt mobilsvar att lyssna på när du vaknar....eller....gulligt & gulligt....allt är rellatvit & det tackar vi Einstien för.. *fnissar*

Hade jag fungerat som alla andra skulle jag säker ha ångest eller skämmas, men det känns liksom onödigt att göra det. Jag kan inte ha gårdagen ogjord & då känns det onödigt att skämmas för den oxå!!

Nee fluffisar, nu ska jag ut på en prommis i denna underbara dag. Solen skiner & det är 2 minus ute. Wunderbar.. *thihi* Bara att ladda för träningen sen kommer garanterat inte att ha det bästa trycket i kroppen, så det får handla om feeling igen.. *haha* Bättre lycka imorgon!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback