Bra onsdag!

Hade en hyfsat bra dag på jobbet igår, nån motgång & nån framgång....ett givande & ett tagande dvs..

Sprang ner på la stada för att möta upp Jens kl 16,10 utanför Stenstans trafikskola. Vi skrev in oss, betalade & gock ut därifrån som två vilsna barn som just börjat skolan! *skrattar* Men nu är det klart iaf.. *lättad* Direkt efter det for jag till Moped & Motor (frasse hakade på) för att snacka med Andreas om beställning av cykel osv... Slutade med att jag bestämde mig & om ca 1-2 veckor landar min båge...shiiiiit vad nervös jag är!! *hihi*

Väl hemma efter allt detta så lade jag mig i soffan & började läsa igenom ett par av de häften som följde med teoripaketet. *skrattar* Snacka om att teorin suger... ;-) Fick även inloggingsuppgifter för att kunna göra frågorna på internet istället för att stressa ner på körskolan innan klockan 16,00. Kom ihåg när man tog körkort....då var knappt Internet uppfunnet.....knappast lika utbrett & med samma fantastiska utbud som idag.. *tänker tillbaka*

Ikväll var det annars styrelsemöte (som jag trodde var i tisdags), hoppas vi klarar av alla punkter snabbt så jag hinner hem & slappa.....känner att jag vill göra det! *haha*

Lilla jag är ju ledig imorgon, så det blir nog mycket plugg med teorin då..

Kaffe, Ja tack!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback