Bjuden på lunch

Efter ca två timmar på jobbet känner jag att det är dags att briefa lite om dagen! *skrattar*

Som jag hade på känn i måndags fanns det någonting i min sargade kropp som ville ställa till bekymmer. Är dock bara en förkylning ÄN så länge, av den snälla varianten. Men den kan säkert bli betydligt värre om jag inte spelar mina kort rätt. Tycker själv att jag stinker vitlök oxå, värre lär det bli om jag ska misshandla kroppen med ännu en till innan det är dags att nalla ikväll! *haha* Sitter annars & har en fundering på att vara ledig imorgon, OM det går så pass bra i projeket som jag hoppas.  Dagen har börjat lovande om jag säger så....men det räcker med en liiiiiiiten liiiiiiiiten grej för att jag ska börja känna stress igen.....walk the line! ;-)

Om det inte blir ledighet så kommer det garanterat att bli en dag som bara sträcker sig fram till lunch innan jag kastar in handduken & går hem. MÅSTE komma ihåg att ringa & beställa syntid oxå, så jag kan slänga iväg min lämpen!!

Just de ja...dagens rubrik...

Kommer bli bjuden på lunch av projeketet idag, får la se vart vi hamnar. Har tre ställen som jag gissar på, men de kanske till & med bli Stadshusverandan. *me like* I vilket fall som helst e det trevligt att få komma ut & luncha med hela gänget.

Annars är det en lika underbar torsdag som vanligt & helgen kommer med stormsteg. Jörgen hade en plan för oss gällande kvällen imorgon, måste stämma av med honom för att se vad som gäller eller händer. Vi skulle även låna lite grejjer av Henke för att göra en riktigt ball grej! *skrattar så jag gråter* S&S för er som är insatt.. *haha*

Kaffe nu & sen bär det av till möte..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback